Promocja oferty technologicznej Małopolski

2017-11-24 07:40:03
Projekt „Business Boost for Malopolska” rozpędził się na dobre. Przedstawiamy krótkie podsumowanie tego, co wydarzyło się w ostatnim czasie

Opracowaliśmy ofertę technologiczną Małopolski z podziałem na Regionalne Inteligentne Specjalizacji. W materiale opisujemy potencjał naukowo-badawczy uczelni, perspektywy rozwoju specjalizacji, przedstawiamy najciekawsze inicjatywy i kluczowe instytucje oraz formy wsparcia dedykowane dla konkretnych sektorów. Oferta w sposób kompleksowy przedstawia wszystkie najważniejsze dane konieczne do podjęcia współpracy z uczelniami oraz małopolskimi przedsiębiorcami.

Pobierz publikację

 

Przeprowadziliśmy analizę rynków zagranicznych niemieckiego i hiszpańskiego pod kątem Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji Małopolski w celu weryfikacji potencjalnych obszarów do kooperacji zarówno pod kątem naukowym, biznesowym i projektowym. Działanie to miało na celu również przygotowanie przedsiębiorców i naukowców do wyjazdu na misję gospodarczą do Barcelony w listopadzie.

Pobierz analizę rynku hiszpańskiego

Pobierz analizę rynku niemieckiego

 

 

Smart City Expo Barcelona 14-16 listopada 2017 r.

W dniach 14-16 listopada misja gospodarcza w składzie: 10 małopolskich przedsiębiorców, naukowcy z Wydziału Architektury Politechnika Krakowska (dr inż. arch Piotr Celewicz, dr inż. arch Miłosz Zieliński) przedstawiciele CTT PK (Jakub Kruszelnicki, Magdalena Mikołajczyk) i Urzędu Miasta Tarnowa nawiązywało współpracę biznesową, szukało możliwości komercjalizacji i promowało ofertę technologiczną Małopolski oraz Związku Uczelni INNOTECH KRAK podczas targów Smart City Expo. Odbyło się 63 spotkań B2B, podpisano również 1 list intencyjny w zakresie transferu technologii.

 

Zwieńczeniem wyjazdu były zainicjowane przez CTT PK spotkania z kluczowymi hiszpańskimi ośrodkami badawczymi i instytucjami otoczenia biznesu. Podczas wizyty prezentowano najciekawsze rozwiązania naukowe oraz omawiano propozycje wspólnych projektów badawczych z takimi instytucjami jak Leitat, Secartys, ACCIÓ, Knowledge Innovation Management oraz Eurecat.

 

 

 

 

 

Warsaw Industry Week 14-16 listopada 2017 r.

W tym samym czasie, 14-16 listopada 2017 r., w podwarszawskim Nadarzynie odbyły się II Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Rozwiązań Przemysłowych Warsaw Industry Week. Jest to impreza dedykowana dla branży przemysłowej, będące miejscem efektywnych spotkań w biznesie maszynowym obróbki metalu, tworzyw oraz drewna.

Na przygotowanym w ramach projektu Business Boost for Malopolska stoisku swoją ofertę prezentowało 10 małopolskich przedsiębiorców. Towarzyszyli im przedstawiciele Urzędu Miasta Tarnowa z ofertą inwestycyjną Tarnowa oraz CTT PK z ofertą technologiczną Małopolski oraz Związku Uczelni INNOTECH KRAK.

W trakcie targów odbywała się również bardzo ciekawa, dwudniowa konferencja obejmująca kilkanaście różnych dyskusji panelowych oraz wystąpień. Było to jedno z ważniejszych wydarzeń imprezy, podczas którego omawianych było szereg tematów związanych z Industry 4.0, Internetem rzeczy, cyberbezpieczeństwem, komunikacją oraz kwestiami kadrowymi w kontekście Przemysłu 4.0.

Jak podają organizatorzy, w targach uczestniczyło 321 wystawców, którzy zaprezentowali 50 nowości targowych, a ich stoiska odwiedziło 9300 gości.

Poleć znajomym: