Profile prelegentów

W II edycji szkoleń B-Innovative.Bądź przedsiębiorczy. będą Państwo mieli okazję wysłuchać następujących prelegentów:

 

Dzień pierwszy (środa 24.04.2013)

 

DANIELA POGORZELSKA

Konsultant, Regionalny Punkt Konsultacyjny, działający przy Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska.

 

"Od dwóch lat pracuję w Punkcie Konsultacyjnym Krajowego Systemu Usług dla małych i średnich przedsiębiorstw w Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska. W swojej pracy zawodowej pokazuję przedsiębiorcom oraz osobom, które myślą o założeniu działalności gospodarczej możliwości finansowania działalności gospodarczej. Pomagam w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych takich jak wnioski o dotacje czy biznes plany. Klientom zakładającym działalność gospodarczą wyjaśniam procedury rejestracji firmy oraz zasady wypełniania dokumentów urzędowych. Bezpośredni kontakt z klientami, oraz możliwość bycia dla nich wsparciem daje mi wiele satysfakcji".

 

 

 

 

WOJCIECH ŁAPTAŚ


Kierownik Oddziału Obsługi Przedsiębiorcy w Urzędzie Miasta Krakowa (Wydział Spraw Administracyjnych).

Tworzył nową strukturę w Wydziale - Punkt Obsługi Przedsiębiorcy. Projekt ten znalazł swoich naśladowców między innymi w miastach takich jak: Rzeszów, Gdańsk, Nowy Sącz, Wrocław. Odpowiedzialny za uruchomienie pierwszego w Polsce systemu obsługi przedsiębiorców „jedno okienko”, dzięki któremu krakowscy przedsiębiorcy mogą w jednym miejscu załatwić wszystkie czynności ewidencyjne związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarcze (nagroda „Wzorcowy Urząd w Małopolsce 2008” za rozwiązanie zarządcze „Jedno okienko”). Wcześniej dyrektor w Funduszu Mikro. Założyciel Stowarzyszenia na Rzecz Promowania Przedsiębiorczych Postaw i Samodzielności Ekonomicznej „Sens”. Szkoleniowiec z zakresu przedsiębiorczości, m.in. WUP  w Krakowie, WUP w Łodzi, Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Politechniki Krakowskiej, szeregu innych szkół wyższych i średnich w całej Polsce.

 

 

Dzień drugi (wtorek 07.05.2013)

 

PRZEMYSŁAW CISZEWSKI


Absolwent rachunkowości przedsiębiorstw na Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, oraz zarządzania firmą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w rodzinnym przedsiębiorstwie i współtworzy kilka różnych podmiotów gospodarczych z różnych dziedzin działalności. Odpowiedzialny głównie za personel, zajmuje się prowadzeniem spraw bieżących, ekspansją przedsiębiorstwa na nowe rynki oraz alternatywnymi źródłami finansowania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DANUTA KAJRUNAJTYS


Analityk i projektant modeli biznesowych, audytor procesów biznesowych, projektant innowacyjnych rozwiązań wykorzystania IT do wspomagania zarządzania. Wykładowca akademicki ze sporym dorobkiem naukowym. Prowadzi własną działalność gospodarczą świadczącą usługi w zakresie biznesu i IT. Jest to firma typu spin-off, choć kiedy ją zarejestrowała nikt powszechnie nie używał takiego określenia. Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Doradca i szkoleniowiec. Pomaga innym urzeczywistniać marzenia o swoim biznesie. Entuzjasta zmiany jako czynnika postępu i rozwoju.

Podstawą filozofii świadczenia usług jest dogłębne wysłuchanie i zrozumienie sytuacji klienta i jej uwarunkowań. Prowadząc przedsięwzięcie z zespołem pracowników firmy klienta przygotowuje ich do bycia skutecznymi motorami zmian we własnej organizacji. Dostosowuje sposób przekazu do percepcji i oczekiwań zespołu. Poświęca czas na tworzenie skutecznych relacji traktując je jako kanwę kreatywności zespołowej.

Nie konkuruje ale w sposób twórczy szuka możliwości współdziałania. Podziela pogląd Billa Taylora, że naprawdę dobre organizacje konkurują w zakresie: pomysłów, szybkości rozumianej jako czas zwrotu z zainwestowanych minut oraz liczby utalentowanych pracowników.

 

 

 


Dzień trzeci (poniedziałek 13.05.2013)

 


ZOFIA GRÓDEK-SZOSTAK

 

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego
oraz Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła również studia licencjackie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

 

Kierownik Zespołu Polityki Regionalnej w Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska (CTT PK). Koordynator Regionalnego Punktu Konsultacyjnego KSU działającego  przy Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska. Od maja 2012r. przedstawiciel województwa małopolskiego w Radzie Punktów Konsultacyjnych PK KSU, przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych PK KSU.

Akredytowany konsultant Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie usług proinnowacyjnych w ramach Krajowej Sieci Innowacji  (KSI). Asystentka w Zakładzie Zarządzania i Przedsiębiorczości w Wyższej Szkole Ekonomii
i Informatyki w Krakowie. Wykładowca i promotor prac dyplomowych na Uniwersytecie Rolniczym im. H. Kołłątaja w Krakowie – studia podyplomowe: „Zarządzanie badaniami naukowymi”, „Zarządzanie jednostką transferu technologii”.

Konsultantka i autorka licznych projektów inwestycyjnych i badawczych przedsiębiorstw oraz jednostek naukowych. Ekspert w badaniu delphickim projektu „Perspektywa technologiczna Kraków-Małopolska 2020” oraz badaniu fokusowym „Badanie płaszczyzny współpracy badawczej z gospodarką) w ramach projektu pt. „Zarządzanie projektem badawczym i komercjalizacja wyników badań”. Ekspert w zakresie oceny projektów inwestycyjnych w ramach MRPO, PO-IG.

Szkoleniowiec  i wykładowca, autorka licznych publikacji w zakresie finansowania inwestycji i badan naukowych z funduszy europejskich, wdrażania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwach.

 

 

 

 

OLGA KOC

Trener, Konsultant. Ukończyła między innymi:

  • Psychologię na Uniwersytecie Śląskim (specjalizacja Psychologia menedżerska).
  • Studia podyplomowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
  • Akademię Mistrzów Treningu - GT Mentor - ( 156 godzin; 2010); Poziom mistrzowski ( VI The European Qualifications Framework).
  • Egopolis - Centrum Rozwoju Osobistego i Szkolenia dla Biznesu (160 godzin; 2009 - 2010); Practitioner in the art of Nero-Linguistic Programming.
  • Szkołę Trenerów- SKiTZ Matrik - ,,Rozwój warsztatu szkoleniowego trenerów zarządzania"  (240 godzin; 2006 - 2007) Certyfikowany Międzynarodowy Trener Zarzadzania (2007).

Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń według własnych autorskich programów.

Liczba przeprowadzonych dni szkoleniowych - ponad 1500 dni. Ma doświadczenia w szkoleniach w wielu branżach. Doradztwo indywidualne - ponad 400 godzin.

Doświadczenie zawodowe zdobywała, jako Specjalista ds. Rekrutacji oraz kilkuletniej pracy w biznesie na stanowiskach handlowych i menadżerskich. Praca w firmach Doradztwa Personalnego dała jej wielopłaszczyznowe spojrzenie na funkcjonowanie firm w różnorodnych branżach. Jako trener i konsultant zajmowała się wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, tworzeniem strategii personalnych jak i doradztwem z zakresu wdrażania systemu ocen pracowniczych, planowania polityki zatrudnienia oraz wdrażania systemów motywacyjnych. Przez 2 lata współtworzyła portal internetowy, gdzie pełniła funkcję Dyrektora merytorycznego. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży.
Specjalizuje się w tematyce, w której ma doświadczenie zawodowe: zarządzanie, sprzedaż i negocjacje, obsługa klienta, asertywność, komunikacja, walka ze stresem oraz wystąpienia publiczne (prezentacje, treningi trenerskie).

Dziś ma za sobą ponad dwanaście lat doświadczeń z różnymi grupami odbiorców, począwszy od studentów uczelni, pracowników, menedżerów średniego oraz wyższego szczebla, po ludzi kształcących się w ogólnopolskich projektach EFS, kończąc na wyspecjalizowanych słuchaczach ministerstw rządowych.

Posiada doświadczenie we współpracy indywidualnej z kadrą menedżerską (średni i wyższy szczebel) – rozwój kompetencji menedżerskich.

Posiada doświadczenie w kierowaniu ludźmi oraz doświadczenie w pracy zespołowej (w każdej dotychczasowej pracy, którą podejmowała, pracowała zarówno zespołowo jak i indywidualnie, w oparciu o relację zaufania, akceptacji i poczucia humoru).

Jest doświadczonym handlowcem i prawdziwym pasjonatem oddanym swojej pracy.  Ma doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży zarówno towarów, jak i usług z różnych branży. Buduje struktury sprzedaży i zarządza zespołami handlowymi.

 

 

 

 

Dzień czwarty (wtorek 21.05.2013)


MACIEJ KOPYTEK

Ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej, studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Krakowie z zakresu „Zarządzania finansami firmy” oraz studia podyplomowe z „Zarządzania projektami UE” w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku Białej. W swojej działalności zajmuje się szeroko rozumianym wspieraniem przedsiębiorczości, autor i współautor projektów realizowanych przez Fundację Rozwoju Regionu Rabka m.in. z zakresu kształtowania postaw przedsiębiorczych, wspierania i rozwoju przedsiębiorczości oraz pozyskiwania środków na jej rozwój.

Od 1997 roku związany z organizacjami pozarządowymi, gdzie będąc pracownikiem Polskiej Agencji Rozwoju Regionalnego zatrudniony był przy realizacji Polsko-Szwajcarskiego Programu Regionalnego w Rabce-Zdrój. Współzałożyciel Fundacji Rozwoju Regionu Rabka, w której od 1998 roku pełnił funkcje Dyrektora Biura, Członka Zarządu a od 09.2006 pełni funkcje Prezesa Zarządu. Od września 2009 roku jeden z V-ce prezesów Polskiego Stowarzyszenia Funduszy Pożyczkowych w Polsce.

 

 

 

 

 

DARIUSZ LIPKA

Posiada 7 letnie doświadczenie w obszarze transferu technologii i tworzenia innowacyjnych przedsiębiorstw. Brał udział w procesie analiz ekonomicznych kilkudziesięciu innowacyjnych projektów inwestycyjnych. Brał udział w dokonywaniu wejścia kapitałowego w 6 innowacyjnych przedsiębiorstwach.

Pracuje w Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. na stanowisku głównego specjalisty ds. innowacji. Odpowiedzialny jest za: poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, na bazie których można utworzyć przedsiębiorstwo typu start up w ramach działalności funduszu kapitałowego Inwestycje Kapitałowe. Przeprowadza analizy ekonomiczne oraz rynkowe rozpatrywanych inwestycji. Opracowuje analizy i oceny, organizuje analizy i badania zewnętrzne. Bierze udział w poszukiwaniach uzupełniających inwestorów kapitałowych i negocjacjach oraz w doradztwie dla przedsiębiorstw.

Brał udział w przygotowywaniu do inwestycji oraz dokonywał analiz ekonomicznych kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych z branż medycyna i ochrona zdrowia.

Ponadto pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Apli Media Sp. z o.o. Apli Media to spółka informatyczna produkująca przewodniki turystyczne i produktowe na urządzenia mobilne na platformy informatyczne Android, Windows Mobile, iOS, utworzona w efekcie dokonania inwestycji kapitałowej przez fundusz Inwestycje Kapitałowe.

Dariusz Lipka jest Członkiem Małopolskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego powołanej przez Zarząd Województwa Małopolskiego, która pełni funkcję opiniodawczo-doradczą w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego.

Poleć znajomym:
 
Kwiecień 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Fundusze strukturalne dla PK
Science to Business