Profile prelegentów

PROFILE PRELEGENTÓW IV EDYCJI SZKOLEŃ:

 

1. KAMILA CIOŁKIEWICZ

Prawnik jednej z krakowskich kancelarii prawniczych.

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie. Od czterech lat zajmuje się obsługą prawną Klientów indywidulanych i podmiotów gospodarczych, w tym w szczególności pełną korporacyjną obsługą prawną Spółek, stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni. W roku 2012 pełniła funkcję trenera i doradcy w ramach projektu „SPiN - Skuteczny Przedsiębiorca i Naukowiec” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z zakresu „Administracja i zatrudnienie” (umowy, zobowiązania publiczne wynikające z zatrudniania, zasady wynagradzania i czasu pracy), skierowanego do pracowników naukowych bądź naukowo-dydaktycznych uczelni bądź innych jednostek naukowych, pracujących bądź `zamieszkałych na terenie województwa małopolskiego, zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej typu spin off/ spin out.
Jest członkiem zarządu Spółki działającej w obszarze nowych inwestycji.

 

 

 

 

 

2. WOJCIECH ŁAPTAŚ

Kierownik Oddziału Obsługi Przedsiębiorcy w Urzędzie Miasta Krakowa (Wydział Spraw Administracyjnych).

Tworzył nową strukturę w Wydziale - Punkt Obsługi Przedsiębiorcy. Projekt ten znalazł swoich naśladowców między innymi w miastach takich jak: Rzeszów, Gdańsk, Nowy Sącz, Wrocław. Odpowiedzialny za uruchomienie pierwszego w Polsce systemu obsługi przedsiębiorców „jedno okienko”, dzięki któremu krakowscy przedsiębiorcy mogą w jednym miejscu załatwić wszystkie czynności ewidencyjne związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarcze (nagroda „Wzorcowy Urząd w Małopolsce 2008” za rozwiązanie zarządcze „Jedno okienko”). Wcześniej dyrektor w Funduszu Mikro. Założyciel Stowarzyszenia na Rzecz Promowania Przedsiębiorczych Postaw i Samodzielności Ekonomicznej „Sens”. Szkoleniowiec z zakresu przedsiębiorczości, m.in. WUP  w Krakowie, WUP w Łodzi, Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Politechniki Krakowskiej, szeregu innych szkół wyższych i średnich w całej Polsce.

 

 

 

 

3. PRZEMYSŁAW KUŁYK

Założyciel i partner K&K Consulting, absolwent Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Równocześnie wspólnik i członek zarządów Armadeo.pl Sp. z o.o. i Szmalback.pl Sp. z o.o. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie jako doradca i trener z tematyk związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (zagadnienia z zakresu doradztwa strategicznego i operacyjnego, pozyskiwania finansowania, e-commerce). Doradzał zarówno osobom rozpoczynającym działalność gospodarczą, jak i małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom, a także jednostkom administracji publicznej i organizacjom non-profit (kilkanaście tysięcy zrealizowanych godzin doradczych i szkoleniowych). Zainteresowania: procesy optymalizacyjne w biznesie, controlling, e-commerce, prawo gospodarcze, giełda papierów wartościowych, piłka nożna. Laureat drugiej edycji Laurów Magellana.

 

 

 

4. ARKADIUSZ MROCZEK

Konsultant w K&K Consulting.

Dr nauk ekonomicznych, absolwent Stosunków Międzynarodowych na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Pracownik naukowo-dydaktyczny Zakładu Studiów Regionalnych w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Doradca z zakresu biznesplanów i prowadzenia działalności gospodarczej, m. in. w projekcie Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą. Autor i współautor szeregu opracowań i analiz oraz strategii, a także projektów dotacyjnych. Trener z zakresu biznesplanów i marketingu, szczególnym zainteresowaniem darzący projekty nietypowe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. DOROTA BUDZIŃSKA-WISKA

Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie Projektami” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w kierowaniu różnego typu organizacjami. Założycielka firmy pm2pm sp. z o.o.. Konsultantka w zakresie rozwoju biznesu oraz warsztatów strategicznych w organizacjach B2B, B2C. Autorka oraz trener licznych szkoleń z zakresu zarzadzania projektami dla m.in. Siemens, Flexlink, Viessmann, Electrolux, A1Europe, Urząd Miasta w Rzeszowie, Uniwersytet w Opolu, Częstochowie, i wielu innych. Od 2011 roku współpracuje z Malik Management ze Szwajcarii w zakresie prowadzenia warsztatów strategicznych w oparciu o model SuperSyntegration. W 2012 roku Dyrektor konkursu oraz kierownik projektu Laury Magellana. Konsultant w zakresie wdrożeń portfela projektów dla SEMAHEAD (Grupa INTERIA.pl) oraz Stowarzyszenia Wiosna. Autorka publikacji na temat zarzadzania projektami. Certyfikowany Menadżer projektów i programów. Pasjonuje się odkrywaniem mocnych stron u ludzi oraz wdrażaniem nowoczesnych modeli zarządzania.

 

 

 

 

 

6. RENATA WINKLER

Absolwentka wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Konsultantka Krakowskiego Instytutu Jakości (2002-2006). Trener Stowarzyszenia Edukacji Kreatywnej. Adiunkt w Katedrze Zachowań Organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zajmuje się problematyką komunikacji, negocjacji i wielokulturowości. Jest autorką wielu publikacji naukowych z tego zakresu - w tym dwóch monografii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. JÓZEF ANDRZEJ LASKOWSKI

Wykształcenie Wyższe  - Akademia Ekonomiczna w Krakowie


W latach 1992 – 2003 pracownik administracji rządowej, m.in. jako  Audytor Wewnętrzny Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
W latach 1999 – 2003 członek Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Wojewodzie Małopolskim
W latach 1998 r. – 2003 r. wspólnik FUD „DORADCA” s.c. A.Banaś, K.Kruczek, J.A.Laskowski.
Od 2003 r. Z-ca dyr. Departamentu Budżetu i Finansów w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.
Od 7 stycznia 2014 Kwestor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
1995-1996 – współpraca z tygodnikami Zamówienia Publiczne „Oferta” oraz „Rynek Zamówień Publicznych”. Od 1997 r. współpracuje z miesięcznikiem „DORADCA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH”. Od 2012 współpracuje z magazynem „GMINA”.

 

 

 

8. TOMASZ KUSIO

Pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Specjalista i Project Manager w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków UE.

Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zarządzania, edukacji, zarządzania w edukacji, a także powstawania i wdrażania inicjatyw rozwojowych, prowadzących do wzrostu innowacyjności oraz wpływu transferu i komercjalizacji wiedzy na pogłębianie integracji europejskiej. W swojej praktyce zawodowej posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń i doradztwa zarówno w zakresie inicjatyw rozwojowych dla sektora nauki jak też biznesu, w tym MŚP. Jest autorem i współautorem ponad dwudziestu publikacji na temat komercjalizacji i transferu wiedzy, a także zagadnień z zakresu współpracy nauki i biznesu. Zarządzaniem projektami w sektorze nauki zajmuje się od wielu lat, zarówno na szczeblu krajowym jak też międzynarodowym.

Poleć znajomym:
 
Kwiecień 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Fundusze strukturalne dla PK
Science to Business