Profile prelegentów

MARIUSZ PIASECKI

Marketing manager, new business developer i broker technologii.

Od 2010 na stanowisku Prezesa Zarządu i CEO spółki Centrum Transferu Ekotechnologii zajmującej się transferem nowoczesnych rozwiązań technologicznych służących ochronie środowiska oraz świadczącej usługi doradcze w tym obszarze.

W latach 2008 – 2012 odpowiadał za marketing, sprzedaż i rozwój oferty spółki uniwersyteckiej Jagiellońskie Centrum Innowacji. Zajmuje się ona transferem technologii i inwestycjami kapitałowymi w branży life science (nauki przyrodnicze). Uzupełnieniem obowiązków była współpraca w realizacji procesów komercjalizacji nauki i wdrażanie nowych obszarów działalności firmy (badania kontraktowe, badania kliniczne, networking, edukacja).

Wcześniejsza kariera zawodowa skierowana była przede wszystkim na opracowywanie i realizację strategii marketingowych w innych branżach (budownictwo, wnętrza, design).

W latach 2008-2012 Zaangażowany w działania Polskiej Platformy Biotechnologii (jako asystent Koordynatora), której zadaniem jest zarządzanie współpracą firm, uczelni i instytucji badawczych w tej branży.

Laureat programu „Brokerzy Innowacji” realizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Od października 2013 roku związany pracą w charakterze brokera na rzecz Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego.

Prywatnie zainteresowany także analizą relacji społecznych (SNA – Social Network Analisys) w odniesieniu do tzw. networkingu czyli nawiązywania efektywnych kontaktów i budowania relacji w biznesie.

 

 

TOMASZ STAWARZ

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego, specjalność: Zarządzanie firmą, a także ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim za zakresu zarządzania organizacjami sportowymi w kontekście integracji europejskiej.

Akredytowany konsultant Krajowego Systemu Usług w zakresie świadczenia usług doradczych.

Współpracownik zewnętrzny CTT PK w projekcie „Świadczenie usług informacyjnych i doradczych w sieci Punktów Konsultacyjnych Krajowego Systemu Usług (PK KSU).

Od prawie czterech lat właściciel jednoosobowej działalności. Firma skupia się na pozyskiwaniu zewnętrznego finansowania dla podmiotów gospodarczych, a także współpracuje z krakowską firmą zajmującą się tworzeniem aplikacji mobilnych.

 

 

WOJCIECH ŁAPTAŚ

Kierownik Oddziału Obsługi Przedsiębiorcy w Urzędzie Miasta Krakowa (Wydział Spraw Administracyjnych).

Tworzył nową strukturę w Wydziale - Punkt Obsługi Przedsiębiorcy. Projekt ten znalazł swoich naśladowców między innymi w miastach takich jak: Rzeszów, Gdańsk, Nowy Sącz, Wrocław. Odpowiedzialny za uruchomienie pierwszego w Polsce systemu obsługi przedsiębiorców „jedno okienko”, dzięki któremu krakowscy przedsiębiorcy mogą w jednym miejscu załatwić wszystkie czynności ewidencyjne związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarcze (nagroda „Wzorcowy Urząd w Małopolsce 2008” za rozwiązanie zarządcze „Jedno okienko”). Wcześniej dyrektor w Funduszu Mikro. Założyciel Stowarzyszenia na Rzecz Promowania Przedsiębiorczych Postaw i Samodzielności Ekonomicznej „Sens”. Szkoleniowiec z zakresu przedsiębiorczości, m.in. WUP  w Krakowie, WUP w Łodzi, Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Politechniki Krakowskiej, szeregu innych szkół wyższych i średnich w całej Polsce.

 

 

KAMIL KIPIEL

Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie oraz nadzorcze w zakresie komercjalizacji  projektów innowacyjnych. Pracownik oraz współpracownik wielu polskich i zagranicznych jednostek naukowych,  wykładowca kilku szkół wyższych, a także doświadczony konsultant i trener w temacie przedsiębiorczości akademickiej, zarządzania własnością intelektualną, transferu wiedzy i technologii, innowacyjności oraz finansowania kapitałem zewnętrznym.

Członek zarządu i rady nadzorczej kilku spółek działających w obszarze nowych technologii oraz kapitałów podwyższonego ryzyka, a także klastrów naukowo – przemysłowych.

Ekspert dwóch funduszy inwestycyjnych biorący udział w ocenie technologicznej i biznesowej nowatorskich projektów.

Posiada prawie 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami publicznymi, w tym europejskimi, m.in. kierownik jednego z Punktów Kontaktowych Inicjatywy Technologicznej.

Ekspert zewnętrzny Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwa Nauki
i Szkolnictwa Wyższego, a także Centrum Projektów Europejskich.

 

 

AGATA PROKOP

Pracownik CTT Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Zajmuje się komercjalizacją i prawem własności intelektualnej. Z wykształcenia jest prawnikiem i ekonomistą. Interesuje się różnymi aspektami globalizacji. Stypendystka Fundacji 'Copernicus Society of America' oraz absolwentka prestiżowego programu stażowo-szkoleniowego MNiSW - TOP 500 Innovators. Science, Commercialization, Management w UC Berkeley. Doświadczenie w biznesie zdobywała m.in. podczas pracy w Dresdner AG Bank we Frankurcie nad Menem oraz UBS Oddział Polska..

Doktorantka Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych UJ.

 

 

MAREK MAKOWIEC

Pracownik naukowy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz niezależny trener i konsultant biznesowy.

Dorobek naukowy to ponad 60 artykułów i monografii o tematyce szeroko pojętej przedsiębiorczości i zarządzania oraz uczestnictwo w ponad 30 konferencjach naukowych krajowych i zagranicznych, jako prelegent, ekspert i doradca.

Praca naukowa pozwala na przygotowywanie i późniejsze zarządzanie projektami dofinansowanymi ze środków unijnych dla firm i instytucji oraz samodzielnymi inicjatywami, organizowanie konferencji, szkoleń i warsztatów na temat możliwości uzyskania wsparcia z zewnętrznych źródeł (kredyty, subwencje, dotacje), transferu wiedzy i komercjalizacji badań naukowych, czy też zakładania działalności gospodarczej i możliwości pozyskiwania dofinansowania na nią.

Działalność konsultingowa i doradcza polega głównie na pomocy w zakładaniu działalności gospodarczych (np. dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach działania 6.2. POKL, dofinansowanie z Urzędu Pracy), pomocy w pozyskiwaniu dotacji i wsparcia finansowego na realizację inwestycji i szkoleń w przedsiębiorstwach/organizacjach, koordynowanie przygotowywania i późniejsze ocenianie biznes-planów, studiów wykonalności i wniosków grantowych, organizowanie różnych form przekazu wiedzy (warsztaty, odczyty, szkolenia) dla różnych grup docelowych (studenci, pracownicy naukowi, przedsiębiorcy).

 

 

AGNIESZKA CHĘCIŃSKA-ZAUCHA

W latach 2004 - 2007 pracowała w Inspektoracie PZU SA w Katowicach jako organizator sprzedaży agencyjnej. Od 2007 roku pracuje na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach na stanowisku asystenta w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych. Obszarem jej zainteresowań jest analiza rynku, badania marketingowe, budowa długofalowych relacji na rynku B2B oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii w marketingu. W roku 2013 zdobyła tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2010 roku szkoli oraz doradza w zakresie pozyskiwania kapitałów na otwarcie oraz rozwój działalności biznesowej. Współpracowała z Uniwersytetem Śląskim w Katowicach jako specjalista do pozyskiwania dotacji. W 2013 roku podjęła współpracę z TV Silesia jako specjalista do spraw marketingu oraz reklamy.

Poleć znajomym:
 
Kwiecień 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Fundusze strukturalne dla PK
Science to Business